
Ontwikkeling en training bij ReFood
Fietsplan bij ReFood
Pensioenregeling
Solliciteren?
Inschrijfformulier Binnendienst medewerker mobil
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging?! Sta je stevig in je schoenen en ben je administratief sterk?
Dan ben jij de commercieel medewerker binnendienst die wij zoeken!
Wij zijn per direct op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst voor onze vestiging in Almelo. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor onder andere het klantencontact, relatiebeheer en de administratie. Je krijgt de kans om je volop in deze rol te ontwikkelen; ervaren collega’s zullen je inwerken en ondersteunen. Met de juiste ambitie kun je steeds meer taken op je nemen en uitgroeien tot een vast aanspreekpunt binnen de binnendienst.
Dit worden jouw werkzaamheden
- Klantcontact en relatiebeheer met onze actieve klanten.
- Ondersteuning van en leads genereren voor de buitendienst.
- Alle administratieve werkzaamheden, zoals het opstellen van offertes, facturering en klachtenafhandeling.
- Voorbereiden van statistieken in Excel voor de financiële afdeling.
- Voorbereiden en registreren van alle ritten en ondersteuning bieden aan de planning.
- Jij houdt overzicht en zorgt ervoor dat de binnendienst op rolletjes loopt!
Een functie waarin je de essentiële schakel bent tussen chauffeurs, klanten en medewerkers op locatie. Jij ziet commerciële kansen en benut deze. Je bent proactief, communicatief sterk en bedenkt altijd hoe het nog beter en efficiënter kan!
Wat doet ReFood?
Dagelijks blijven er bij bedrijven – met name in de horeca – veel voedselresten over. ReFood stelt praktische rolcontainers ter beschikking om deze voedselresten en gebruikt frituurvet in te zamelen. Onze chauffeurs wisselen de volle containers om voor lege, gereinigde exemplaren. De opgehaalde voedselresten worden vervolgens door ReFood in eigen biogasinstallaties omgezet in duurzame energie en bemesting voor landerijen.
Dit breng jij mee voor deze functie
- Minimaal mbo-niveau 4 werk- en denkniveau.
- Administratieve ervaring, grote zorgvuldigheid en analytisch inzicht.
- Gevoel voor en interesse in digitale systemen, zoals plansystemen, ERP- en CRM-systemen.
- Ervaring in een vergelijkbare functie en/of in de transport- of logistieke branche is een pré.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en voldoende mondelinge beheersing van de Duitse taal voor contact met collega’s in Duitsland.
Wat hebben we te bieden?
- Een fulltime functie (aantal uren in overleg) met reguliere werktijden van maandag tot en met vrijdag. Parttime is bespreekbaar.
- Goede begeleiding en de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en steeds meer verantwoordelijkheden te krijgen.
- De functie is ingedeeld in schaal E van de CAO voor beroepsgoederenvervoer. Daarnaast ontvang je tussen de 24 en 26 vakantiedagen en 3,5 ATV-dagen per jaar bij een fulltime dienstverband. Je krijgt een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer en wij bieden een goede pensioenregeling.
Wij zijn een sterk groeiende onderneming met grote ambities. Er zijn korte lijnen en we vinden een goede werksfeer heel
belangrijk!