Management assistent (Logiestek en Verkoop)

(m/v/d)

Ontwikkeling en training bij ReFood

Fietsplan bij ReFood

Pensioenregeling

Solliciteren?

Vul dan het formulier in en we nemen contact met je op.

Vacature Management assistent (Logiestek en Verkoop) Mobile

"*" geeft vereiste velden aan

Uw contactgegevens

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zoeken wij?

Ben jij een gedreven en gestructureerde professional die graag een belangrijke rol speelt
in de ondersteuning van management en marktontwikkeling?
Wij zoeken een enthousiaste Managementassistent (Logistiek en Verkoop)
die ons team komt versterken en ons helpt bij het realiseren van onze strategische doelen in Nederland.

Wat ga je doen?
• Ondersteunen van het management bij dagelijkse werkzaamheden, met een focus op logistieke en verkoopstrategische beslissingen en het ondersteunen van marktontwikkelingen in Nederland.

  • Analyseren en evalueren van belangrijke verkoop- en logistieke cijfers ter ondersteuning van de besluitvorming.
  • Zelfstandig beheren en uitvoeren van projecten, zoals het ontwikkelen van nieuwe logistieke strategieĆ«n of het optimaliseren van verkoopprocessen.
  • Voorbereiden van presentaties, marktanalyses en statistieken.
  • Verzorgen van de voorbereiding en follow-up van vergaderingen.

Wie ben jij?

  • Je hebt een diploma op HBO-niveau, bij voorkeur in logistiek, verkoop, bedrijfskunde of supply chain management.
  • Je hebt een sterk analytisch denkvermogen, een gestructureerde werkhouding en je beschrijft jezelf als betrouwbaar.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je bent een teamspeler met het vermogen om zelfstandig te werken.
  • Je bent vertrouwd met MS Office, vooral Excel en PowerPoint.
  • Je bent bereid om te reizen binnen Nederland en in het bezit van een rijbewijs B.
  • Je hebt een zeer goede beheersing van het Duits en Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.

 

Wat hebben we te bieden?

  • Een fulltime functie van 40 uur per week met flexibele werktijden.
  • Een informele en collegiale werksfeer binnen een dynamisch team.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei binnen onze organisatie.
  • De functie is ingedeeld in schaal H van de CAO voor beroepsgoederenvervoer. Verder ontvang je op tussen 24-27 vakantiedagen en 3,5 ATV-dagen per jaar bij een fulltime dienstverband, krijg je een reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer en bieden wij je een goede pensioenregeling. Wij zijn een sterk groeiende onderneming met grote ambities. Er zijn korte lijnen en we vinden een goede werksfeer heel belangrijk!

Solliciteren?

Vul dan het formulier in en we nemen contact met je op.

Vacature Management assistent (Logiestek en Verkoop)

Stap 1 van 2

Uw contactgegevens

Naam(Vereist)
Straat + huisnummer(Vereist)
Wanneer kunnen we je het beste telefonisch bereiken?